12.11.2014

#3 KUULUMISPOSTAUS + SEURAA BLOGLOVINISSA

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13162305/?claim=f732sbg7cps">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Moikka! Tein blogiini tuon bloglovin jutun, siks tuo teksti tuossa ylhäällä:-D Mutta siis, päätin nyt tulla tekemään nopeesti tämmösen kuulumispostauksen tänne, kun en oo tänne nyt pitkilleen postaillu mitään.

Eli mulle kuuluu ihan hyvää, tosin vähän stressaa pian tuleva yhteishaku, kokeet ja läksyt. Nyt vähän ajan sisään on tullu paljon kaikkia läksyjä ja illat menevätkin usein niiden parissa.. Onneks kokeita ei ole nyt vielä ainakaan paljoo tiedossa!!

Ensviikko on tosiaan TET-viikko ja oon siis Budjet Sportissa silloin. Oon oottanu TET-viikkoo tosi paljon ja mun mielestä on huippua päästä sinne:-) Elisa lähtee mun mukaan sinne ja ollaan siis se viikko Kuopiossa, joten sillon ei luultavasti tule mitään postauksia. TET-viikon jälkeen voisin kuvata jonkinlaisen videon vaikkapa jälkitunnelmista:-D

Sitten kaniaiheeseen: Kyselin eilen kasvattajalta kanin kuulumisia ja kanille kuuluu siis hyvää! Äitin kanssa eilen jutskailtiin kanista ja päädyttiin siihen tulokseen, että kani haetaan meille kotiin kahden viikon päästä, en malta odottaa:-) kanin nimikin on jo päätetty ja osa mun kavereista sen jo tietääkin, mutta en paljasta sitä vielä tänne blogiin!

Luultavasti tulevana perjantaina käyn iskän kanssa hakemassa jo vähän tavaroita kanille ja oon tehny järkyttävän ison listan! Kaikkea en kuitenkaan aio vielä perjantaina hommailla, vaan esimerkiks ruokakipon ja valjaat sekä jotain herkkupaloja käyn nyt etukäteen hakemassa.

Laitan tähän loppuun muutamat kuvat lähipäiviltä, mut nyt lähen katsomaan Valheen Vangit :-)





MYYSTÄ VOITTE LUKEA LISÄÄ TÄÄLTÄ: !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita! Muistathan kuitenkin kommentoida asiallisesti :-)